... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. április 21.

Meglepetés

Kisnyul lepett meg ezzel a díjjal 2010. április 21-én, amiért hálás vagyok.


Ehhez szabályok is tartoznak:
1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logot kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akinek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.
6. Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba

teszt

Becenév: páromnak Dönci, tesómnak Hugi, apukámnak Kis Pupák, netes álcázásként Sviro. Mindenki másnak Ildi.
Lakhely: Érd
Születési hely: Gödöllő
Magasság: 152 cm
Névnap: március 10.
Foglalkozás: hivatalosan logisztikai vezető
Testvérek: 1 nővérem van
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelv: magyar, francia, angol, olasz
Gyűjtemény: a dekupázsra váró szalvétáknak lassan újabb dobozt kell nyitnom :)
Iskola: főiskola
Kedvenc tantárgyam: matek és kémia volt
Kedvencek: ülni egy napsütötte parkban egy padon, nézni az embereket, s elképzelni, vajon milyen életet élhetnek?
Zsebpénz: keményen megdolgozom érte :))
Kívánság: bár eltűnne a türelmetlenség ...
Háziállat: Nelson (2 éves németjuhász kutyus)

Akinek tovább adom: Ildikó kincsesládikája

1 megjegyzés:

  1. Kedves Ildi! Nagyon szépen köszönöm a díjat, megtisztelő, hogy rám gondoltál! Hamarosan kiteszem a blogomra. Látogass meg máskor is!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!