... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. április 11.

Kék fülbevaló Andi barátnőmnek


A tegnapi napon én is nagy döntésre jutottam, blogot nyitottam. Első lépésként csak megnyitottam a fiókot. Aztán ma vettem egy nagy levegőt és megírom első bejegyzésem. Köszöntök mindenkit, aki megtisztel figyelmével.
Elsőként azt a fülbevalót mutatom meg, amit egyik Andi barátnőmnek (igen, több is van :)) fűztem a neve napjára. Nagyon büszke vagyok erre a fülire (Simone Helmig mintája alapján készítettem).

3 megjegyzés:

  1. Én vagyok az a szerencsés, aki viselheti ezt a remekművet. Ezúton is nagyon köszönöm!!!!

    Andi

    VálaszTörlés
  2. Én meg vagyok a másik Andi, aki egyelőre csak "nyálcsurgatva" vágyik egy ilyen remekbe szabott alkotásra. Milyen színben van még? :))

    VálaszTörlés
  3. Kedves Audi! Mivel nem hagytál más elérhetőséget, itt válaszolok. Nos, amilyenbe szeretnéd. Nem kezdtem sorozatgyártást, de ha megmondod, milyen színt szeretnél, elkészítem.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!