... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. május 31.

Biztos vagyok benne, hogy mindenkinek van mumusa. Az enyém a bogyó. Már háromszor jelentkeztem bogyó tanfolyamra, de mindig közbejött valami. Aztán végül eljutottam egyszer Vezsuzsi egy foglalkozására, de délutáni foglalkozás volt és munka után már fáradt voltam, tehát a kreatív alkotás helyett inkább kínlódás volt. Már kezdtem azt hinni, sosem jön össze, de most végre rászántam magam és nekigyürkőztem egymagam. Íme az eredmény:

Minta: vezsuzsi Boldog hétfőt! bogyója

Persze legközelebb damillal kellene nekiállnom, és jobban meg kell húznom. De így ma is tanultam és alkottam valamit. S ez is számít, nem igaz?

2 megjegyzés:

  1. Való igaz és nekem nagyon is tecc. :)

    VálaszTörlés
  2. Persze, tökéletesen igazad van, és a végeredmény nagyon is sikeres kis bogyó:-))

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!