... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. május 31.

PIF



Régóta nézegetem a blogokban, ki mindenki milyen csodás PIF ajándékokat adott - kapott. Most vettem a bátorságot és jelentkeztem én is Ládikó-nál és gigi-nél.

A szabályok értelmében meghirdetem a játékot.
A szabályok:
1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
3. A játékra jelentkezők kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukra és a fent írtak szerint ők is tovább viszik! (Csak ebben az esetben jár tőlem az ajándék)

7 megjegyzés:

  1. Kedves Ildi, ma járok először a blogodon, és nagyon-nagyon tetszenek az alkotásaid!!!!!
    Igaz, hogy ez már nekem a harmadik Pif játékom, de szeretem, és szeretnék jelentkezni hozzád. :-)
    Üdv.: Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Én már éppen kezdtem volna feladni a reményt, de íme a bizonyíték, hogy soha nem adjuk fel :))
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Kriszta után én is jöttem! És igen! Én is szeretnék játszani! Szépeket csinálsz! A remény hal meg utoljára, azt mondják. Szaladok vissza Krisztához, ott is játszom majd. :)

    VálaszTörlés
  4. Isten hozott, Ágota! Köszönöm a bizalmat :))

    VálaszTörlés
  5. Na Puff.
    Ez a pif rám várt!

    VálaszTörlés
  6. Ugye nincs még túl későn?

    VálaszTörlés
  7. Kedves Gabi, nincs későn, még dobogós helyen vagy. :))

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!