... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. június 23.

Grafit-citrom szett

Már régóta terveztem, hogy kellene egy szettet is készíteni. Ezer éve vettem grafitszürke delicát, mert azt gondoltam, jó lesz egy medálhoz, de azóta sem jött az ihlet. Egészen addig, míg meg nem láttam ezeket a csillogó citromsárga swarikat. Beleszerettem. E kettőből készítettem ezt a szettet.
Igaz, nincs benne semmi komplikált, de szerintem éppen a maga egyszerűsége miatt olyan szerethető.


3 megjegyzés:

  1. Nagyon harmónikus az egész. Telitalálat ez a színkombináció!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, gratulálok. :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper ez a háromszög, illetve háromszögek! Nagyon tetszenek! :)
    Azt szeretném kérdezni tőled, hogy nem lenne-e kedved július 1-én délelőtt Érden a Gyöngymániában eljönni a gyöngyöstalinkra? Ha ráérsz, örülnénk neked is! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!