... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. június 5.

Xavéria medál

Igazi nyári színeket választottam ehhez a medálhoz. Nos, ez tulajdonképpen így nem igaz. Úgy esett, hogy a megadott méretben csak ilyen narancsos színű fánkot találtam. Először meg sem akartam venni, mert annyira élénk volt, valami visszafogottabbat kerestem volna. De végül győzött a kíváncsiság, a minta hetek óta itt les rám az asztalon, hát beadtam a derekam. A végeredményt nézve, nem bánom, valódi örömszínek ezek :))
Már csak a láncot kell kitalálni hozzá.
Minta: Xavéria medál - Tiszi (ezúton is köszönöm)

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett!!! Pezsdítőek a színei!

    VálaszTörlés
  2. De jó színe van, nagyon jó lett. Gratulálok.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszenek a színei. :) Örülök, hogy megfűzted velük!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!