... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. július 18.

Keserédes

Két tulajdonságom keseríti meg igazán az életem: maximalizmus és türelmetlenség. Arról lehetne vitatkozni, ezek mennyire rossz tulajdonságok, de nálam ezek kombinációja igazán őrjítő tud lenni. Miben mutatkozik meg? Nézegetem a blogokat, szebbnél szebbeket alkot mindenki, így aztán egyre erősebb bennem a vágy, hogy hasonló szépeket alkossak én is. De most azonnal! Tehát sebtében nekiugrom, fel sem állok, míg kész nincs. Aztán másnap ránézek és nem tetszik a végeredmény. Így megy ez a körforgás egy ideje, igyekszem ezen változtatni, mondogatom magamnak, hogy nem a mennyiség számít, hanem a minőség.
Csak azért mesélem mindezt, hogy jobban értsétek, mit éreztem pénteken, mikor a gyöngy boltban közölték velem, nincs swari abból a színből, amit keresek. Ami ahhoz a karkötőhöz kellene, ami anyaghiány miatt előző éjjel 11 óta az asztalon várja a folytatást. A következő rendeléssel majd jön. Várnom kell. Várni? Én? Vettem egy másik árnyalatot, hazamentem és már éppen nekiálltam volna szétbontani az előző esti munkámat, mikor a párom közölte, hogy ne merészlejem, mert éppen azzal a színnel mutat jól. Vagyis várjak. Nehéz szívvel ugyan, de hallgatok rá.
De akkor mit kezdjek magammal? Úgy döntöttem, befejezem a már régóta halmozódó ékszereket. Elővettem Tiszi mintája alapján készlült Xavéria medálom és kigondoltam hozzá a lánc részt. Arra gondoltam, megadom a módját, tehát négyzetes herringet fűztem. Órákon át készült, de a végeredményt nézve, abszolút megérte. Szerintetek?


3 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik. :) Igazán illő nyaklánc része lett. Örülök, hogy befejezted!

    VálaszTörlés
  2. Tökéletesen illik hozzá :9 Én ebben a témában gondban vagyok, mert ah nagy nehezen megfűzök egy medált,sose tudok hozzá láncot csinálni..aztán ott árválkodik szegény a többi UFO között magányosan, lánctalanul.. :) és ha valami egy hónapnál többet pihen,azt valószínűleg sose fogom befejezni..egyszerűen nem tudok újra ráhangolódni,és van,hogy elrontom..

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon szép! Nekem tetszik!
    Szerintem mindannyian így vagyunk, ha nem kapunk az éppen keresendő gyöngyből, alkatrészből. :) Én is teljesen oda vagyok, ha nincs, amit keresek. Képes vagyok órákig autózni, hogy beszerezzem. :))) Ez már ilyen! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!