... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. július 11.

Medál kezdemény

Tegnap reggel hatkor ébredtem, nem hagyott nyugodni ez a zöld gyöngy. Pár hete vettem, az üzletben még fülbevalónak szántam, de itthon már olyan nagynak tűnt egy fülihez. Nekiültem és elkezdtem fűzögetni. Végre először mindenféle minta nélkül :) Ez lett belőle:
A gyönygy átmérője 1,5 cm, a teljes medál 3 cm széles. Az a gondom, hogy én már így is egésznek érzem, nem tennék hozzá már semmit. Másrészt viszont olyan kicsinek tűnik. Szerintetek? Kellene hozzá még valami? Ok, természetesen lánc igen :))

4 megjegyzés:

  1. Szerintem jó így. Velem is gyakran van, hogy nem tudom folytassak-e valamit, vagy jó úgy.. ha folytatom,akkor biztos elrontom,ha nem akkor félkésznek érzem,és nem hagy nyugodni :)Szép, kellemes ez a zöld :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett. Egy lánc, amit írtál is. :-)

    VálaszTörlés
  3. Most, hogy láttam élőben, úgy tökéletes, ahogy van! Nagyon szép kis medál lett!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!