... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. július 3.

Nyaralás

Egy hétig voltam külföldön és hűűűű, Ti mennyit alkottatok, míg nem voltam! Nem győzöm olvasgatni azokat a blog bejegyzéseket, amikre feliratkoztam. Azért nagyon jó érés, hogy ennyire aktív mindenki :)

Lassan én is jövök már az újabb alkotásaimmal, csak a nyaralás miatt ez háttérbe szorult. Csodás tájakon jártunk Provence és Savoie tartományokban, lenyűgöző történelmi elmékhelyeket láttunk. De gyöngyös boltot annál kevesebbet. Őszintén szólva csak Grenoble városában találtam egy hangulatos kis boltot, de azért az csodászép volt. Hoztam is onnan némi gyöngyöt, majd mutatom mit készítek belőle :))

1 megjegyzés:

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!