... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. július 20.

Szőlőszem ajándékba

Történt velem, hogy lelopták a rendszámaimat. Mindkettő. Immáron másodszor. Akivel történt már hasonló, az pontosan tudja, ez mivel jár. A legfájóbb pont, hogy az új rendszám beszerzéséig nem használhatom az autót, s ilyenkor olyan elesettnek érzem magam.
Szerencsémre, van egy nagyon kedves kolléganőm (talán akkor sem sértődne meg, ha már inkább barátnőmnek hívnám), aki hurcolászott engem másfél héten keresztül, minden délután hazahozott. Tudtam jól, pénzt nem fogadna el, ezért inkább megleptem ezzel az aprósággal:

Minta: Szőlőszem medál - nagybzsuzsa

Tanulság: nemcsak az alkotást érdemes lefényképezni, hanem néha az sem árt, ha kezünk ügyében van a gép az átadáskor is. Annyira örült neki, igazán meglepődött, csillogott a szeme. Tudjátok, az ilyen pillanatokért érdemes ezt csinálni. Legalábbi szerintem.

2 megjegyzés:

  1. Jaj de szép :)Én is szívesen paprikáztalak volna egy ilyenért cserébe,de nincs kocsim, se jogsim,csak bkv diákbérletem.. :) (remélem azóta megoldódott az autó ügy)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon régen örültem úgy, mint mikor megajándékoztál ezzel a csodával:-) Valóban nagy meglepetés volt és gyönyörű ajándék. Remélem nem hasonló esetből kifolyólag, de bármikor számíthatsz rám.

    Ui: nem sértődnék meg akkor sem:-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!