... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. augusztus 23.

Barátság-díjat kaptam!

Kati lepett meg ezzel a kedves díjjal, nagyon meghatódtam tőle.
Tisztában vagyok vele, hogy rengeteg blogos ismerősömnek adhatnám tovább, de ... ha megengeditek, én egy olyan igaz barátnak adnám tovább, akinek sokat köszönhetek: Kisnyul. Ezzel a díjjal szeretném megköszönni:
az őszinteséget, az elfogadást, a barátságot,
azt a sok-sok beszélgetést,
hogy néhanapján nyerhetek a társasban,
hogy még ennyi év után is kibírtok velünk 5 napot sülve-főve,
hogy Te voltál az első, aki pénzt adott olyan ékszerért, amit én készítettem.
Meg még ezer mindent írhaték, amiért hálás vagyok Neked. Köszönök mindent!

1 megjegyzés:

  1. Naaaa, ne már ez nem ér... így zavarba hozni mindenki elött....
    Köszönöm! (Azért majd lefordítod nekem?)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!