... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. augusztus 5.

Gyöngy Klub

Ma délelőtt volt szerencsém személyesen is megismerkedni Tiszivel, Anikóval, Hermann Ildivel, Katival, Zsuzsával és még egy kedves gyöngyössel, akinek - szégyenszemre - nem emlékszem a nevére :(
Ezúton is köszönöm mindannyiatoknak a meghívást és azt a szeretetet, amivel fogadtatok. Külön köszönet Hargas Ildinek, amiért boltjában, a Gyöngymániában lehetővé teszi ezt az összejövetelt. Remélem, máskor is lesz alkalmam még találkozni Veletek. (Ugye mindannyian látjátok, linkeltem a blogotokra? :))))

4 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy megismerhettelek! Szépek a munkáid, figyelni fogom az újabb fűzéseket! Ja, és igen, látom a linket:)))

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök, hogy megismerhettelek Ildi! A linket is látom!:) Dóri volt még ott tegnap. Csak azt sajnálom, hogy az a szép rózsaszín varrott medálos nyakláncod(ami jól ment a ruhámhoz!) nem velem jött haza!:))))

    VálaszTörlés
  3. Hehe! Köszi a linkelést. :D És persze, hogy én is örültem neked. Remélem jössz legközelebb is!

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom az előttem szólókhoz! Örülök, hogy megismerhettelek és kívánok Neked további sok örömöt a fűzésben!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!