... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. augusztus 3.

Kézműves délután

Noémi, nővérem 4 éves kislánya a héten nálunk nyaral. Tegnap délután kézműves délutánt tartottunk: ő hercegnős ékszerdobozt készített, én meg nekiláttam annak az óradoboznak, amit már régóta ígérgetek a páromnak.
Hosszú, kitartó munka eredményeként megszületett az ékszerdoboz, igazán "noémis" kis darab lett:
Az én dobozomra még várni kell, hiányzik még egy réteg festék róla :)
Jó kis délután volt és a munka után édes a pihenés

3 megjegyzés:

  1. Ezt a csodálatos összhangot melegséget igazán gyönyörűség nézni :)
    Azt gondolom, nem csak külsöségeiben , hanem belülröl is árad az anyaság !!!!
    Szivet melengető ezt látni !
    1 Apuka

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, szép munka!

    Karesz

    VálaszTörlés
  3. De ügyesek vagytok!
    Igaz az én lányom még csak 3 és fél lesz, de 5 percnél tovább nem tudom lekötni semmivel, mindig valami halaszthatatlan dolga akad, vagy megeszi a félkész alkotását (pillecukorból csináltam gyurmát és gondoltam készítünk belőle ajándékot) :))
    Egy évvel ezelőtt jobban le tudtam kötni, mint most, olyan láncokat fűzött scoobidoo-ra, hogy csak na :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!