... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. augusztus 13.

Kitta ajándékai

A minap igazi meglepetés ért. Bizonyára mindannyian rengeteg blogot olvastok, egyiket-másikat megjelölitek követésre. Én is ezt teszem (a párom szerint teljesen rá vagyok kattanva erre a blogosdira). Történt, hogy eljutottam Kitta blogjára is és annyira megtetszettek a szettjei, hogy kapásból megjelöltem követésre. S nemsokára levelet kaptam tőle, miszerint én lettem az első követője, ő pedig ennek a ténynek igazán örül, szeretne nekem ajándékot adni. Cserét ajánlottam:))
Én ezt választottam: az érett szeder jut róla eszembe

Tekintve, hogy (hangsúlyozom szerinte!!) ő nagyobb ajándékot választott tőlem, becsempészett a borítékba egy gyűrűt is! Nem vagyok egy gyűrűs típus, de ez:
Már ma fel kellett vennem :))
De itt még nincs vége, mert kaptam még ezt a fehér gyönyörűséget is:

Valószínűleg mobil dísz, de én praktikus lélek révén, nem díszítgetem a mobilom. Ellenben találtam neki helyet a táskámon (ami egy patonaifabian model:))

Kitta! Annyira drága vagy és nagy boldogságot okoztál, köszönöm. Remélem, az én ajándékom is fog ennyi örömet okozni Neked.

1 megjegyzés:

  1. De aranyos vagy és tényleg nagyon örülök, hogy tetszenek, a táskadísz felhasználás meg remek ötlet, oda még nem jutott eszembe díszt rakni :))
    És milyen szép képeket csináltál!

    Tudod milyen jó napom lett a leveledtől? :))

    köszi, hogy ismerhetlek :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!