... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. augusztus 16.

Premier!

Örömmel jelentem, hogy kikerült kezeim közül az első gyűrű! Küzdöttem a Lyam gyűrűvel, de nem jött össze, teljesen letörtem és félretettem.
Aztán tegnap Ági mamánál megpillantottam a Perdita gyűrűt és azonnal nekiálltam. Hajnali fél egyre végeztem vele, látom a hibáit, újra kell mad fűznöm, de ma már az ujjamon virított :))
Minta: Perdita - Zsuzsi gyöngyékszerei
Köszönöm!

6 megjegyzés:

  1. Azta, ha ezt AA meglátja!!! Remekmű. És rám jellemzően nem látom a hibát. :)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, AA ezt (is) látta. Azt hiszem a pipacs fülbevalómhoz ez nélkülözhetetlen... De tényleg.
    A hibát meg majd jól kivesézzük, csak hozd magaddal :))

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszik. :) Meglátod, most már nem lesz visszaút: gyűrűket is szívesen csinálsz majd. :)

    VálaszTörlés
  4. Ügyes vagy,gratulálok!És csak így tovább,ilyen lelkesen:)

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszik! Szerinted nekem is jól állna? :))))

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!