... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. szeptember 28.

Bellatrix és orchidea

Bizonyára többen tudjátok, hogy Simone kihívást hirdetett. Gondolkodás nélkül jelentkeztem, s utóbb igen könnyelmű döntésnek bizonyult. Több napon keresztül hol nekiduráltam magam, hol idegességemben és dühömben inkább leraktam. Pedig ... annyira nem is lett volna nehéz. Mondom ezt így utólag, mikorra azért már rájöttem, valójában mit és hogyan is kellene fűzni. A határidő egyre sürgetett, ami persze óriási stressz, s végül tegnap este, mikor késznek nyilvánítottam, jöttek az olyan érzések, hogy ez nem elég jó, nem is ezeket a színeket kellett volna választanom, ... Ma pedig képtelen vagyok jó képet készíteni róla. Egyszóval, megszenvedtem vele, de egyáltalán nem bánom, mert sokat tanultam: mind a gyöngyfűzésről, mind önmagamról.
Sajnos nem mutathatom még meg a végeredményt (ez is a kihívás egyik feltétele: a játék lezárása előtt nem lehet mutogatni), de majd felteszem, amint lehet.

De most legalább újra a magam kedvére fűzhetek, megkötések nélkül. Leszámítva a rendeléseimet :)

Az áruházban, ahol dolgozom, most kedvező áron lehet dísznövényeket venni. Ez nem a reklám helye, nem kell izgulni, csak azt szeretném megmutatni Nektek, amiért én is elcsábultam: orchidea. Még életemben nem láttam zöld virágú orchideát, íme a választottam:


Ugye, milyen különleges?

3 megjegyzés:

  1. tényleg az és még én sem láttam ilyet. A megszenvedett munkádra meg magyon kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a virág! A munkádra én is nagyon kíváncsi vagyok, mikor mutathatod meg?:)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű! Sose láttam még ilyet!
    De nagyon megnézném az ékszert is, biztosan nagyon szép!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!