... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. szeptember 5.

Tudnátok segíteni?

Nyakláncot készítek. Már az első pillanatban tudtam, hogy Cseresznyevirág Sokszín medálját használom fel, íme a félkész medál rész:
Az igazi fejtörést a lánc rész okozza. Mivel gyöngyöt horgolni még nem tudok (pénteken megvettem hozzá a horgoló tűt és a cérnát, próbálkoztam, de be kellett látnom, segítség nélkül nem fog menni :(), marad a gyöngyhurka, a heringhurka (simán vagy csavarva), meg persze az egyszerűbb láncrészek, mint a gyöngysorok. Ma estig a gyöngyhurka volt a vezető helyen, de miután már három mintát készítettem, segyikkel sem tetszik igazán, elbizonytalanodtam.
Az első változat volt, hogy a két színt felváltva (egy selyem, egy barna) fűzöm, de az így kapott spirál szerintem nem megy a medálokhoz.
A második változat: világos alapon elszórtan barna szemek:
A harmadik változat: sötét alapon kis virág minták
Ti mit gondoltok, milyen láncrész illene ehhez a medálhoz? A kettő közül valamelyik? Vagy egészen másfelé kellene elindulnom?
Minden visszajelzésért hálás lennék, tényleg elbizonytalanodtam. Előre is köszönöm mindenkinek!

9 megjegyzés:

  1. Mindenképp a felső!Szerintem jól passzol hozzá!Tutin mutat:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is a felső a befutó! Nekem nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  3. Ezzel én is mindig gondban vagyok, bár viszonylag kevés medált készítettem eddig.
    Szerintem olyan csodálatos a medál rész, hogy feltétlenül hangsúlyosnak kell maradnia. A két minta közül nekem is a felső a nyerő, de a helyedben még megpróbálnék a világos színből egy minta nélküli, vékonyabb csavart herringet, hogy a láncrész ne vigye el a szemet a lényegről!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon mutatós lett, szép színeket használtál! Köszönöm, hogy szóltál és az én mintámat választottad. :-) Pont én is arra gondoltam, mint Szikati, hogy egy vékony egyszínű, világos csavart herring láncrészt tudnék elképzelni hozzá! :-)

    VálaszTörlés
  5. Szia Ildi! Nagyon tetszik a medál. :) És nekem is az a meglátásom, hogy túl hangsúlyos nyaklánc rész elvonná a figyelmet róla. Na, adtam is meg nem is... de hogy konkrétabb legyek: én 2-3 szálas sima gyöngysort tennék hozzá.

    VálaszTörlés
  6. Szia

    Nekem meg egy spirál jutott eszembe sötét alap és fehér kívül: http://www.beadpatterncentral.com/BPCspiral.pdf

    VálaszTörlés
  7. Ja és már most gyönyörűséges ez a nyakék :))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett. Csatlakozom én is Tiszihez, Veronikához és Szikatihoz, hogy az egyszínűt próbáld meg, mert a kevesebb néha több. :-)

    VálaszTörlés
  9. Szia Kisleányom !

    Nekem nagyon tetszik. Bármilyen lesz is a befejezés csoda szép lesz. Szívesen viselném.

    Anya

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!