... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. október 8.

Alku

Miután megírtam előző bejegyzésemet, kaptam levelet a meskán. Akadt valaki, aki megvenné a lila fülimet. Csak éppen alkudni szeretne. Arról olvasok mindenütt, hogy ne becsüljem le a munkám, s közben olyan visszajelzés érkezik, hogy drágán adom. Tudom-tudom, az alkudozás nem feltétlenül jelenti ezt, bennem mégis ezt az érzést erősíti.

Érdekes fintora az életnek, nem?

3 megjegyzés:

  1. Szerintem ez nem azt jelenti hogy drágán adod hanem azt hogy a vevőnek nincs elég pénze:D

    VálaszTörlés
  2. Persze, az agyammal én is tudom, csak tudod, van egy kis ördög bennem, aki néha sutyorog mindenféléket :)))

    VálaszTörlés
  3. Szeretem azokat akik alkudnak... mennék én is a kenyérboltba azzal, hogy mi lenne, ha ide adnák 120 Ft-ért. :( És bizony inkább a józan eszedre hallgass, mert neked sem adják olcsóbban a gázt vagy a vizet! De ez saját vélemény. Plusz azért velem is előfordult már, hogy a vásárban hagytam magam meggyőzni...

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!