... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. október 8.

Eredmény hirdetés

Sabine lezárta a játékot. Nincs semmi csodálkoznivaló, nem én nyertem. Emese ékszere valóban csodálatos, szerintem megérdemelten nyert és a többi helyezett munkája is egytől-egyig igényes, varázslatos darab. Nekem kiváló tanulópénz volt, de azt hiszem, legközelebb is belevágnék.

Viszont most már megmutathatom én is az enyémet, íme:
Ha kíváncsiak vagytok az első tizenöt helyezettre, kattintsatok ide.
Sabine, thank you for the opportunity.

6 megjegyzés:

  1. Szerintem a tied is nívós darab lett. Nehogy elszomorodj!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy ilyen sokan megpróbáltátok!Nagyon szép lett a tiéd is!Ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
  3. Én gyönyörűnek találom a Tiédet is, a díjazottak között lenne a helye!!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia Ildi! Nagyon szép lett a medálod! Nekem nagyon tetszik! Vidám, és fincsi! :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  5. Szomorkodásra tényleg nincs okod, a Te ékszered is nagyon szép lett! Könnyed, finom, légies és tetszik a láncmegoldása.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!