... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. október 16.

Metz-ben jártam

Múlt héten Franciaországba utaztam, a Párizstól kb. 300 km-re lévő Metz-be látogattunk. Az utazás kimondottan szakmai jellegű volt, így városnézésre nem volt lehetőség. Azért a kocsiból menet közben kattintottam néhányat, ezért lettek ilyenek a képek:


Azt hiszem, kezdek beleszeretni a vidéki Franciaországba. Párizs nem varázsolt el, de ezek az apró falvak és vidéki városok ... magnifique!

1 megjegyzés:

  1. Én gyerekkorom óta szertnék eljutni "in France",de ami készik nem mulik.Szeretem a francia ételeket,kedvencem a hagyaleves.A nyelvvel is barátkozom,ismerkedem.Párizst azért megnézném,de a falusi élet mindig is közelebb állt hozzám.Szerintem jók lettek a képek.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!