... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. október 24.

Zöld bogyó

Vezsuzsi egyik tanfolyamán tanultam az első bogyóm, ami eddig nálam csak csokibarnában létezett, de most zöldben kérték. Ilyen lett:
Sajnos nem süt a nap, így nem igazán látszik a csillogása. Elégedett vagyok, mert egyrészt leírt részletes minta nélkül is képes voltam újra megfűzni, másrészt meg ... na jó, kimondom, szerintem igenis nagyon szép lett :))))
Már csak a láncot kell kitalálnom :)

3 megjegyzés:

  1. Szépséges lett! kíváncsian várom a lánc részt. :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépséges lett a bogyókád! :) Nekem is tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Szépséges bogyót alkottál! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!