... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. november 14.

Gyöngyfűző délután

Van egy baráti társaság, aki úgy belopta magát az életünkbe, hogy észre sem vettük. Miután megtudták, hogy gyöngyfűzéssel foglalkozom és látták az ékszereim, megkértek, tartsak egy gyöngyfűző délutánt, tanítsak valamit. Először bolond ötletnek hangzott, hisz én nem tartom magam igazán képzettnek, rengeteget kell még tanulnom, de azért csak beadtam a derekam.

Ma délután hatan ültünk az asztal körül, egyszemes peyote-tal kezdtünk, majd fülbevalót fűztünk. Fénykép sajnos nem készült, hisz este 8-kor már semmi fény és senkit sem akartam arra kérni, hagyja itt az alkotását.
Régóta tudom, hogy a tanítás nem egyszerű dolog. Évekkel ezelőtt nyelvet és matematikát korrepetáltam, s már ott megtanultam, hogy a velem szemben ülő nem úgy gondolkodik, ahogy én, nem feltétlenül látja azt, amit én. Bevallom, én ma elfáradtam. Jobban, mint azt vártam. De a lelkemben mégiscsak boldog béke honol, mert mosolygós arcokat láttam távozni.

Lányok, köszönöm a bizalmat, amivel megtiszteltetek. Lesz-e folytatás? Még nem tudom.
Minden elismerésem mindazon kedves gyöngyitiszesnek, akik folyamatosan adják tovább tudásukat, tanítanak minket. Aki még nem próbálta, el sem tudja képzelni, ez mennyire nehéz!

2 megjegyzés:

  1. Mondtam, hogy kellene fotózni!!!! :)
    Elhiszem, hogy elfáradtál, én is, pedig karkötő helyett "csak" egy gyűrűt csináltam, azt is cirka 4 órán keresztül. Szóval le a kalappal mindenki előtt aki ott volt.
    És lesz folytatás, mert a füliről én lemaradtam....

    VálaszTörlés
  2. Kedves Tanárnéni!
    A tegnapi sms után emailben is köszönetet kell mondanom. Igaz ugyan, hoyg én is jól elfáradtam, és persze megint kiderült micsoda egy türelmetlen alak vagyok, de megérte a hosszú órák izületfárasztó izgalma és koncentrációja, mert VAN EGY CSODÁLATOS FÜLBEVALÓM! Igaz ugyan, hogy csak "fél" siker, hiszen az egyik darabot gyakorlatilag te fejezted be :)) DE! Ma elmentem egy gyönygyös boltba és vettem hozzávalókat és a megtanult technikával készítek kozzá egy GYŰRŰT.
    Nagyon köszönöm. Ja a kávét is! Én azért titokban reménykedem, hogy lesz még szakkör...

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!