... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2010. december 8.

Számok

Ma vettem észre, hogy elértem a 100. bejegyzésemet. Hűűűű, még ha hozzá is teszem, hogy nem minden bejegyzésem takar alkotást, azért azt hiszem, 70%-ban mégiscsak az ékszereimet mutattam meg. Mennyi ékszer!

Továbbá a 40. követőmet is megismerhettem ma.

Köszönöm mindenkinek, aki olvassa a blogom, ez nagyon megtisztelő számomra, hogy nap nap után ennyien jöttök, kommenteltek vagy csak bekukkantotok.
Játékon töröm a fejem, de mivel nyakunkon a karácsony és az ajándékozás, arra gondoltam, inkább januárra találok ki valamit. Karácsony után is szívet melengető tud lenni egy -egy meglepetés, nem igaz?

3 megjegyzés:

  1. GRATULÁLOK! Szép kerek szám, szép ékszerek, szép gondolatok. Én várom a januárt és még az is lehet, hogy játszanék! :))

    VálaszTörlés
  2. Igen, igen! :) Gratulálok a kerek számokhoz és játszani is szeretek (szeretnék) :)

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom az előttem szólókhoz, gratulálok! Szerintem jól kezdődne az év egy játékkal! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!