... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. január 5.

Még egy kis lelki ...

Nagyon köszönöm az előző bejegyzésemhez fűzött szavaitokat, nagyon jól esett.

Bevallom, miután végigolvastam mindet, megkérdeztem a párom, tényleg ennyire negatívra sikeredett-e a bejegyzésem? Ő pedig azt válaszolta, hogy mivel ő ismer engem, tudja, miről szól és egy csepp keserűséget sem lát benne.
Így aztán, szeretném, ha tudnátok, hogy én egyáltalán nem vagyok sem depressziós, sem bús :)) Épp ellenkezőleg! Engem feldob a felismerés és hogy rájöttem, tennem kell valamit és akarok is tenni. Szóval, aggodalomra semmi ok, három napja ismét gőz erővel fűzök, remélem, hétvégén fény is lesz, hogy fényképezni tudjak :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!