... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. január 24.

Négyzet Ágnes napra

Egy kedves kollégámnak készült ez a medál, nagyon szerettem fűzni. Bár a minta 60 db gyöngyöt ír, valójában 96 db kell hozzá, kénytelen voltam kipótolni a színjátszós sötét csisziket más színnel. Így aztán sikerült egy kétoldalas medált készítenem. Bőr szíjra tettem, nagyon tetszik. Szerencsére a nap is kisütött, így sikerült megörökíteni a sötét gyöngyök irizálását.


Minta: Arduinna - Ezúton is köszönöm.

4 megjegyzés:

  1. A legszebb, amit eddig ebből a mintából láttam! Csodás!

    VálaszTörlés
  2. jajdenagyon jóóóó!!!! Kedvencem lett!!! :)

    VálaszTörlés
  3. És ilyenből lehet fülbevalót is kicsike méretben? :)) NAGYON SZÉÉÉÉÉÉÉP!

    VálaszTörlés
  4. Nagy nosztalgiával nézem ezt az aranyos kis négyzetet, ugyanis én ezen a mintán tanultam meg anno a raw-t. Rengeteget bontottam, sehogy sem akart sikerülni, de végül legyőztem! Azóta ez a kedvencem!!! Gyönyörű a színe, a kollégád kedvence lesz!!!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!