... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. január 13.

Rózsaszín álom

Az egyik kolléganőmnek ma volt a névnapja. Csak abban voltam biztos, hogy valami rózsaszínes - lilás dolgot szeretnék készíteni neki, mert egyrészt nagyon szereti ezeket a színeket, másrészt jól is áll neki. Így aztán kipakoltam az összes ilyen árnyalatú gyöngyöm és ez lett belőle:
A kép nem tökéletes, mert reggel kellett lekapnom és a fényviszonyok, ugye ...
Igazán büszke vagyok magamra, hogy minta nélkül, csak úgy, magamtól meg tudtam alkotni ezt fülbevalót :)

4 megjegyzés:

  1. Büszke is lehetsz, hiszen az az igazi, ha Te találsz ki valami újat. Ez a fülbevaló teljesen szuper, gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett! Jól mozogtak az ujjaid :)) Remélem, új gazdája örül(t) neki... Mintát lejegyezted a memóriádba? Még jól jöhet! :)

    VálaszTörlés
  3. Azta, csak úgy ami otthon volt....nem semmi. És ez is nagyon egyszerű ugye? Csak ámullak, hogy ilyen dolgok jönnek ki a kezeid közül. Ő az én barátnőm!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik!!!
    Legyél is büszke magadra!!!!! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!