... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. január 26.

Zavarban

Múlt héten két meglepetés is ért:
1. kaptam egy levelet, amiben egy igen kedves, de számomra ismeretlen lány megkérdezte, tartok-e gyöngyfűző órákat? Igen meglepődtem, mert váratlanul ért, de egyben elismerés is, aminek nagyon örülök, mert bizonytalan korszakomat élem.
2. kaptam egy díjat is. Zsófi nemrégen talált rám, mégis nekem ajánlotta ezt a díjat:
Mindkettőtöknek nagyon köszönöm!

1 megjegyzés:

  1. Mert megérdemled!!!!!
    Én is szívesen részt vennék egy gyöngyfűzős délutánon,lehet,hogy csak megfigyelőként!
    A bizonytalankodást pedig nem értem! Hidd el,hogy Te egy Nagyon kreatív, jó ízlésű,igényes és szerény Földi Tünemény Vagy!
    További csodaszép alkotásokat kívánok Neked!
    Gabi

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!