... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. február 9.

Az én szívecském

Nem rajongok a Valentin napért, de ha valaki megkérdezné, miért nem, nem tudnám megindokolni. Talán mert olyan műanyag szaga van. Azonban mivel idén szeretnék nyitottabb lenni, beadtam a derekam ennek a mintának és megfűztem a magam szívecskéjét. És hát milyen más színt választhattam volna? Pontosan, csakis pirosat! Ilyen lett:
Szilvi, köszönöm a türelmet és a segítséget. Főleg a bontásban :)))))))

6 megjegyzés:

  1. Na azért nem csak piros. :) Tök jól feldobja a kis fehér gyöngy.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, asszem én is kedvet kaptam :))

    VálaszTörlés
  3. Annyira én sem nem vagyok híve a Valentin napnak,mint más egyéb Amerikából jött dolognak sem (pl.krumplibogár:)),nekem február 14.nagypapám után,mindig Bálint nap fog maradni,de ez a szívecske nagyon ízléses!
    Gratula!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű. Gratulálok.
    Anyu

    VálaszTörlés
  5. Nahát, nahát. Nagyon tetszik. Valentin-nap ide vagy oda, a szép alkotásokat csodálni kell :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!