... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. február 19.

Csodakocka

Meglátni és megszeretni. Orsi blogján láttam meg és rögtön tudtam, ezt nekem is meg kell fűznöm. A gondolatot tett követte (ha nem is azonnal), s íme a végeredmény:
Sajnos ma nincs túl sok fény, ezért a képek nem a legjobbak. A lánc részen még szerintem dolgozom picit, bár már így is jóval igényesebb, mint az eddigi megoldásaim.
Orsi, ezúton is nagyon köszönöm a segítséget!

10 megjegyzés:

  1. Csodálatos! Gyönyörű!!!
    Már nálam is tervben van, lehet, hogy hamarosan sorra kerül? Nagy kedved kaptam Tőled! Gratulálok!!!!

    VálaszTörlés
  2. De gyönyörű színe van, csodaszép!

    VálaszTörlés
  3. Hú, tényleg nagy munka! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép lett és igazán nagyon szívesen, máskor is! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper lett, ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  6. Ejjjha...Tényleg "csoda"... Csodaszép :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen csillog-villog!
    Gyönyörű munka!
    Gratula!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű!!!!!! Beleborzongtam, annyira tetszik! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!