... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. február 26.

Horgolt ajándékok

Andi barátnőm tavaly horgolni kezdett és roham léptekkel halad előre. Az első ajándékot, a hajpántot  karácsonyra kaptam (a képen a felsőt kaptam én, de mindkettőt ő készítette):

Adventi meglepetés volt ez az angyalka:

Aztán a neten itt találtam egy jó sapi mintát, én megkértem, ő elkészítette, ilyen lett:
Nagyon szeretem, mert igazán szép lett és kényelmes viselet, végre egy sapi, ami nem lapítja le a hajam :)) Ráadásként kaptam hozzá bogyókat is (fagolyókat horgolt be a maradék fonallal):
Ezekből még ki kell találnom, mi legyen?

Ha további szépségeket szeretnétek látni, látogassatok el a blogjára itt.
Andi, ezúton is nagyon köszönöm valamennyit! Meg a képeket is, amit a blogodról kölcsönöztem, remélem, nem bánod :)

2 megjegyzés:

  1. Hú, a bogyók szuperek!!!Nekem lennének ötleteim, de Te is megtalálod az alkotó helyüket, ne aggódj!

    VálaszTörlés
  2. Ildi, köszönöm! Örülök, hogy tetszik a sapi!!! Irulok, pirulok, és nem bánom, hogy kölcsönvetted a képeket. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!