... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. február 13.

Idézetek ...

amikkel ma találkoztam és hatással vannak rám:
"Ha van valami, ami okot adhat számomra az optimizmusra, akkor az nem más, mint az embernek az a kétségbevonhatatlan képessége, hogy tudatos munkával javíthat az életén." Henry David Thomas
"Csak akkor lehetsz kiváló bármiben ezen a világon, ha az életedet is helyesen éled." David Starr Jordan
"Nincs barátság bizalom nélkül, és nincs bizalom tisztesség nélkül." Samuel Johnson
"A szívnek vannak érvei, amelyekkel a józan ész nem tud mit kezdeni." Pascal

Végül egy mai aranyköpés nővérem kislányától, Noémitől (áprilisban lesz 5 éves):
A mai családi összejövetelen javában folyt a játék, mikor kértem Noémit, hogy ne sikítsanak, mert a legkisebb lassan elalszik. Két-három percig minden rendben is volt, mikor újra sikítgatni kezdtek a lányok. Odamentem, megismételtem a kérést, mire jött a válasz: "Jó, jó, Keri, összeszedem magam." :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!