... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. február 22.

Mi leszel, ha nagy leszel? - játék

Hétvégén baráti társaságban töltöttünk egy igen kellemes estét (olyan szerencsénk volt, hogy ebben részesültünk :)) és elvittem a legújabb alkotásaimat. Mikor előkerült a dobozból a Tavirózsám, felmerült a kérdés: ebből mi lesz? Megvontam a vállam, fogalmam sincs. Medál? Bross? Hajbavaló? Ki tudja?

Mivel amúgy is szerettem volna játszani Veletek, arra gondoltam, ez jó apropó!
Szóval, a szabályok: ha szeretnél részt venni a játékban, hagyj itt üzenetet (ha nincs blogod, egy elérhetőséget adj, ahol Rád találok) és mondd el, szerinted miként mutatna a legjobban ez a rózsa? Milyen ékszerként vagy milyen lánccal?
A kommentelők között sorsolom ki az ékszert és ajándékképpen úgy fejezem be, ahogy a nyertes javasolta. Mit szóltok? Van kedvetek játszani?
A javaslatokat március 6-án 20 óráig várom, sorsolni március 7-én fogok.
Hűűű, ez nagyon izgalmas! Olyan kíváncsi vagyok!

37 megjegyzés:

  1. Szia!
    A lelki szemeim előtt lebeg egy nerc "alátét", ami kitűzővé teszi a tavirózsádat. Én egy szőrös sapkán hordom az enyém, de jobban kiemelné a nemes szőr.
    Nagyon tetszik az ötlet, gratulálok a játékhoz!
    Várom a többi változatot, én is merítek belőle!
    Jutka

    VálaszTörlés
  2. Ezt csakis Anyukámnak tudnám elképzelni, brossként. Olyan régóta keresek neki valami igazán szépet és egyedit, de eddig nem akadtam rá a csodára. És most tessék! Nemhogy képen láthatom, hanem a kezemben is foghattam! Ez a forma, ezek a színek...

    VálaszTörlés
  3. Nekem egy mutatós medálként leng a lelki szemeim előtt egy a csoda! Csupa szín és lendület! Imádni való minta és forma! Nagyon-nagyon tetszik! Ügyes vagy!!!! Szívesen látnám viszont!!!!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Ildikó !
    Én egy fekete színházi retikülön tudnám elképzelni.Pont most vettem magamnak egy ilyen színű metálos felsőt,de ha nem tetszik az ötletem én is a brossra szavazok!
    Még sok ilyen szép alkotást kívánok magunknak!
    Üdv: Gabriella

    VálaszTörlés
  5. Egy francia csatt alapon is el tudnám képzelni. Micsoda szépség lenne belőle! Jól mutatna a hosszú hajamban, + március 11-én van a születésnapom - klassz kis gyöngyös ajándék lenne! :)

    VálaszTörlés
  6. Hát én is egy medálnak tudnám elképzelni valami horgolt vagy spirálos láncon! Nagyon szuper ötlet ez a kis játék és kíváncsian várom a többiek elképzelését!!

    VálaszTörlés
  7. Szuper ötlet, gyönyörű virág! Én egy több sziromból álló organza alapú brossra téve tudnám elképzelni! :-) De jó lenne megnyerni, még nincs gyöngyös kitűzőm, büszkén viselném! :-)

    VálaszTörlés
  8. Én egy bársonyszalagon vagy peyote szalagon látnám legszívesebben(mondjuk máshogy is szívesen látnám) mint gyöngygallért :D féloldalasan viselve :D Olyan moulin rouge-os os lenne:D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett a színei mesések :) én kitűzőként tudnám elképzelni :)

    VálaszTörlés
  10. Én medálként tudnám elképzelni, de csak valami egyszerű fűzött szálon, ami nem vonja el a figyelmet a gyönyörű medálról. Gratulálok, nagyon szépet fűztél!!!

    VálaszTörlés
  11. Én egy egyszerű peyote karkötő díszeként is el tudnám képzelni. Egyszerű, de mégis nagyon elegáns, alkalmi ékszer válhatna belőle. :) Örömmel viselném. ;)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Én brossként is, de talán medálként jobban el tudnám képzelni. Persze a hajcsat is remek ötlet! Ilyen gyönyörűséget bármilyen formában el tudnám hordani. Az biztos, hogy odavonzza a tekinteteket!
    Szépséges, és nagyon fáj rá a fogam!
    Kaszilva

    VálaszTörlés
  13. Én medálként tudnám elképzelni egy nem túl hangsúlyos láncon vagy egy hosszú nyaklánc fő elemeként, lógikával az alján! :)
    nagyon szeretném! :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép lett! Nekem medálként jelent meg lelki szemeim előtt, saját színeiből fűzött, horgolt, nem túl vaskos láncon.
    Szerintem akármiként is fejezed majd be, csodaszépen fog mutatni :)
    Bízom benne, hogy az enyém lehet! :)

    VálaszTörlés
  15. én kitűzőként látnám szívesen:)

    VálaszTörlés
  16. Ha már tavirózsa, én egy zöld levélforma filc alappal képzelném el, mint kitűző. Egy sima fekete szövetkabátot nagyon fel tudna dobni.

    VálaszTörlés
  17. Hát, én leszek a kakukktojás???
    Nekem van egy fekete felsőm, amihez nagyon illene, de övként.

    VálaszTörlés
  18. Szuper játék!Anyunak rengeteg blézere van,ahhoz tudnám elképzelni brossként.Még ilyene úgysincs,mert én nem szeretem a brossokat,de ez nem is csoda 13 éves létemre:)Szóval én anyunak szeretném megnyerni és brossként:)Köszönöm hogy játszhatok!!

    VálaszTörlés
  19. Először is gyönyörűséges ez a Tavirózsa, szuper a színe! Bár a kitűző ötlete is tökéletes lenne, de én mégis egy egyszerű rövid (ezüstös) láncon tudnám elképzelni medálként, így érvényesülhetne nálam a legjobban. Köszönöm, hogy játszhatok Veled! :) Alíz

    VálaszTörlés
  20. Gyönyörű! Bármi lesz is belőle,jól fog mutatni.
    Én medálnak tudom elképzelni leginkább,egy nagyon egyszerű láncon.
    Köszönöm,hogy elmondhattam.

    VálaszTörlés
  21. Kedves Sviro!
    Ehhez a csodás medálhoz nagyon illene egy vékony vörösréz nyaklánc, vagy egy fűzött hering.
    Csodás!

    VálaszTörlés
  22. Hát ez gyönyörő.....
    Medálként nagyon szívesen hordanám!!!

    VálaszTörlés
  23. Gyönyörű!!! :) Én hosszú lánc medáljaként vagy táskadíszként tudnám elképzelni.

    VálaszTörlés
  24. Gyönyörűséges!
    Én imádom a nyakláncokat, ezért medálként tudnám elképzelni. :)

    VálaszTörlés
  25. Nagyon szépségesen gyönyörűséges!!!
    A színe fantasztikus és nagyon trendi:)
    Igazából egy barátnőmnek adnám, mostanában rossz passzban van, és lehet, hogy egy kis időre feledtetném vele a gondjait... :)
    Egy szép nyakpántként, vagy kardíszként szívesen hordanám én is!!! :)
    Máskor is fűzz ilyeneket ;)

    VálaszTörlés
  26. Nagyon szép darab! Nálam nyakláncként jönne be. Méghozzá gyöngyhorgolt nyakinak. A lánc vékony, lila lenne, és benne itt ott lennének lila swarik. :)

    VálaszTörlés
  27. Ahogy olvastam, más is el tudná képzelni zöld alappal, én filc helyett egy kicsit más anyagra gondoltam, az organzára, vagy valami olyanra amin visszaköszön a gyöngyök színjátszása. Így igen, egy bross lenne belőle. A másik gondolatom egy nyaklánc, amely asszimetrikus és a tavirózsa még mellen helyezkedik el. - Március 18-án lesz a szülinapom, így nagyon remélem, hogy megnyerem, gyönyörű darab, bármilyen formában szívesen hordanám.

    VálaszTörlés
  28. Én medálként tudnám elképzelni (és viselném is szívesen). Talán valami vékony fűzött- vagy akár horgolt lánc illene hozzá... szerintem...

    VálaszTörlés
  29. Nagyon szép lett! Én rövid láncon tudnám elképzelni, úgy hogy az egyik szirmának a 2 csücskéből indul ki a lánc.

    VálaszTörlés
  30. Én egy hajcsatot látok benne. :)

    VálaszTörlés
  31. Nagyon kedves Tőled, hogy felajánlod ezt a szépséget. Én brossként v hosszú láncon medálként tudnám elképzelni. Ha bross lenne, akkor esetleg egy kis organzával v szaténnal kombinálva. Ha nyaklánc akkor egyszerű ezüst lánccal

    VálaszTörlés
  32. Nagyon fogós kérdés, de "tekintélyes" mérete miatt én csakis brossként tudnám elképzelni!
    Köszönöm a lehetőséget!
    E-mail címem: raskaneniki@keszthelynet.hu
    Üdv.:Niki

    VálaszTörlés
  33. Szia!

    Medálnak szeretném látni, gyöngyös, hosszú láncon.
    Nagyon tetszenek a színei. (meske11@citromail.hu)

    VálaszTörlés
  34. Egy boldog nyertesnél szeretném látni!
    Szépséges lesz akár láncnak,karkötőnek, kitűzőnek fejezed be .)

    VálaszTörlés
  35. De jó játék! És milyen szép ékszer:) Lila (a közepén lévő rivoli színe) organzából szirom formájú alátétekkel hajcsatnak a lányom hajában pompásan mutatna:)

    VálaszTörlés
  36. Nagyon szép ékszer! KLASSZ A SZÍNE! MEDÁLNAK VAGY KITŰZŐNEK TUDNÁM ELKÉPZELNI!

    VálaszTörlés
  37. Csodaszép a tavirózsád!!! Éppen egy hasonló kitűzőre lenne szükségem. :D Valami hozzá passzoló textil alátétre gondolok. Jól mutatna az új farmerkabátomon! Már nagyon várom a tavaszt!!!
    Köszönöm a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!