... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. február 12.

Száva játék

Én is jelentkeztem Cseresznyevirág játékára, hozzám pénteken érkezett meg Krisztinától az ajándékom, íme:


A tavasz szinte valamennyi színét mutatja és a fülbevaló, amilyen egyszerű, annyira tetszik. Krisztina, ezúton is köszönöm!
Sajnos az én ajándékom még nem érkezett meg a címzetthez (vagy még nem jelzett vissza). Hétfőn adtam fel, elsőbbségivel, de még mindig semmi ... :(:(:( Így aztán, Krisztina, pontosan értem, amiről Te is írtál, de nekem még nincs vége. Remélem, azért a posta nem csap be.

2 megjegyzés:

  1. Akkor én még "olcsón" megúsztam a hétfőtől péntekig tartó elsőbbségi postamunkával...

    Drukkolok neked, hogy a tiéd is odaérjen!!!

    VálaszTörlés
  2. Az a zöld nagyon "megdobja"!
    Ez a Száva is nagyon szép!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!