... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. február 13.

Száva játék - amit én készítettem

Tegnap kaptam visszajelzést, hogy az én csomagom is célba ért, így megmutathatom, milyen lett az én Szávám:


Norono, remélem, tetszik. Én azt választottam, hogy szerettem volna tudni, kinek készítem, mert azt hittem, úgy könnyebb lesz. Tévedtem. Nézegettem Norono blogját, próbáltam színt választani, de nem lettem sokkal okosabb. Aztán láttam, hogy Korfun voltak nyaralni, így arra gondoltam, megpróbálom visszaadni a tenger és az ég kékjét. Nem tudom, talán ...

8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! Biztosan nagyon örül az ajándékozott!! Ügyes és ötletes a színek harmóniája!!!!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ildikó!Nagyon köszönöm ezt a gyönyörű Szávát! Nagy örömmel hordom azóta is!:-))

    VálaszTörlés
  3. Nagyonis sikerült visszaadni ezzel csodás kékséggel a tenger színét. Ahogy megláttam a képet, nekem rögtön ez ugrott be, utána olvastam csak a szöveget:-)) Gyönyörű lett a Szávád!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű Száva, az a kék tényleg a tengert idézi!

    VálaszTörlés
  5. Szia, örülök, hogy idetaláltam, s hogy ez még többeknek sikerüljön, kitettem a blogodat ide is:
    kincsesbánya

    VálaszTörlés
  6. Ez a kék-bronz - hát valami felséges. Csodaszép darab született.

    ...és minden jó, ha a vége jó, végülis - ha késve is sajnos - de legalább odaért a medál a tulajdonosához! :)

    VálaszTörlés
  7. Remek színválasztás,a forma meg már ugye több helyen bizonyított az elmúlt napokban!
    Szépet készítettél Te is!
    Gratula!

    VálaszTörlés
  8. Csodaszép, csodaszép színösszeállítás, igazán gratula!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!