... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. március 20.

Díj



Régi elmaradásomat pótlom ezzel a bejegyzéssel. A díjat Szilvitől kaptam, ezúton is köszönöm, hogy megtisztelt bizalmával. 
A késlekedésem oka nem más, mint a nagy kérdés: kinek adjam tovább? Alapvetően nem szoktam továbbadni, ennek több oka is van, de egyáltalán nem az, hogy ne tartanám erre méltónak a többieket. Épp ellenkezőleg! Nagyon nehéz választani. Egyrészt sok mindenkinek adnám, másrészt már rengeteg helyen láttam.
Szóval, igen sokat törtem a fejem, de végül ismét arra a pontra jutottam, mint korábban. Köszönöm, hogy annyian alkottok, ihletet és segítséget adtok az alkotáshoz. Köszönöm mindenkinek, mert nélkületek nem tarthatnék ott, ahol most vagyok. 
Szilvi, remélem, nem haragszol meg ezért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!