... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. március 7.

Játék lezárása - eredményhirdetés

Először is köszönöm mindenkinek, aki megtisztelt azzal, hogy jelentkezett a játékomra, összesen 37 kommentet kaptam. Számomra lenyűgöző és abszolúte nem várt ez a szám, de mindazonáltal nagyon jól esik.
Köszönöm, hogy jó páran kitettétek a blogotokba a felhívást, holott ez nem is volt feltétel. És köszönöm, hogy ennek kapcsán jó páran követésre méltónak ítéltétek a blogom, bár ez sem volt feltétel.

Örülök, hogy tetszett a játék. Nem volt szokványos, éppen azért nem voltam biztos benne, hogy mekkora lelkesedést vált majd ki. De úgy látom, azért csak megmozgatta a fantáziákat :))
Ami a beérkezett javaslatokat illeti, lenyűgöztetek és újabb távlatokat nyitottatok számomra. Teljesen be voltam zárva a sztereotípiákba, de megmutattátok, hogy mennyi mindenre lehetne felhasználni egy-egy ékszert. Bevallom, voltak pillanatok, mikor azt gondoltam, "Járai, ezt nem gondoltad végig, mégis hogyan akarsz pl. övet készíteni?" De megfogadtam, hogy bárki legyen is a nyertes, igenis tartom magam az ígérethez és elkészítem, amit kér. Így aztán kicsit előre dolgoztam és körülnéztem, hol lehet organzát kapni, vagy nercet, vagy filcet, vagy bőrt.

De nem húzom tovább. Akik részt vettek a játékban:

1.       Sturo 
2.       Andi 
3.       Almada-Dalma
4.       Gabriella
5.       Krisztina
6.       Magdi 
7.       Cseresznyevirág
8.       Gabi
9.       Bogi
10.   Berjo
11.   Susu
14.   nooni
15.   emilil
17.   Monica
18.   Zsófy
20.   latinka
21.   norono
22.   Edina
23.   Angi
24.   Kikky
25.   Anita
26.   Monessa
27.   Agnesenca
28.   KataGer
29.   G-design
30.   Vegazus
31.   Noyka
32.   Niksu
33.   meske
36.   Ildikó
37.   Kriszta


Íme a sorsolás végeredménye:
A harmadik kommentelő pedig Almada-Dalma, gratulálok. Felveszem Veled a kapcsolatot mail-ben.
Mindenkinek nagyon köszönöm. Sok negatív élmény ért mostanában, nagy szükségem volt a pozitív visszajelzésekre. Hálám jeléül hamarosan újabb játékkal jelentkezem.

8 megjegyzés:

  1. Húúúúúúúúúúúúúúúúú, nagyon boldog vagyoooooook! Én is pont tegnap fejeztem be egy játékot! Abban is annyira izgultam, ki lesz a szerencsés! Csak mostanra értem ide Hozzád! Szuper!!! Köszönöm, hogy játszhattam Veled! Csodás a napom máris!!!!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyertesnek és csodás ajándékhoz! :-)
    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok!
    Köszönöm szépen a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
  4. :D Az övre pedig kíváncsi lettem volna!!!
    Gratulálok a nyertesnek!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok Dalmának!!!!! :-)

    VálaszTörlés
  6. Gratula a nyertesnek, és én is köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  7. Gratula a nyertesnek! Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok a nyertesnek,és köszönöm a játéklehetőséget!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!