... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. március 25.

Karkötő kis kalóznak

Kolléganőm kért tőlem egy Hello Kitty-s karkötőt a kislányának. Azonban mikor a kisfia ezt megtudta, rögtön benyújtotta az igényét ő is. Azaz neki is kell egy karkötő. Méghozzá kalózos. Ez nagy fejtörést okozott nekem, hiszen kisfiúnak mégsem készítünk halálfejet! Én legalábbis biztosan nem. Aztán Ágota segítségével rátaláltam Móni blogjára, ott a csontok mintájára. S az egészben az a különleges, hogy bár a minta így már megvolt, át kellett terveznem a fűzési irányt. Ilyen lett:

Ötlet: Ágh Mónika - ezúton is köszönöm!
Én elégedett vagyok a végeredménnyel. Remélem, a kisfiú is az lesz :)

4 megjegyzés:

  1. Pedig hidd el a halálfej most nagyon menő dolog.... (ezt a bejegyzésedet egy darabig nem mutatom meg Balázsnak, most nem lenne rá időm :) )

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes! És remek a kivitelezés. Szerintem tuti nyerő lesz.

    VálaszTörlés
  3. Nagggyon menő lett a cucc!!! Szerintem a kisfiú odáig lesz érte! :-)

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus ötlet,remek megvalósítás!
    Szerintem tuti nyerő lesz!
    Gratula!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!