... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. március 29.

Keresztszemes - Gésa és Szűz

Amit most mutatok Nektek, nem gyöngy, de egy nagyon kedves együttműködés eredménye. A képeket én hímeztem évekkel ezelőtt. Hánykolódtak dobozok mélyén, méltánytalanul, míg végül gondoltam egyet. Főnökasszonyom hobbija a keretezés, ami állítólag Franciaországban ismert hobbi, nálunk kevésbé. Láttam már munkáit, s meg kell mondjam, egyik elképesztőbb, mint a másik. Így aztán, az én hímzésemből, és az ő kereteiből a következő képek születtek (sajnos fényképezni az üveg miatt nem egyszerű):


Ezúton is köszönöm neki a kereteket. Képzeljétek, már felvetette az ötletet, hogy mi lenne, ha én fűznék medálokat, amiket ő beépítene a képeibe. Számomra ez nagyon hízelgő. Tervezési fázisban vagyunk, meglátjuk, mi lesz belőle? :)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Főleg a csillagkép tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép. A gésa megoldás kifejezetten tetszik. Kíváncsian várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  3. Hát ez óriááááááási! Igen, igen, AKAROK gyöngyös képeket! Én egyébként nagy képkeretező fan vagyok, órákat vagyok képes eltölteni a műhelyben. A paszpartu kiválasztása pedig egy külön történet...

    VálaszTörlés
  4. Csodálatos munka! Én sem vagyok járatlan keresztszemes-ügyben! Nagyon szeretem, ahogy a kezem alatt alakul egy kép, minta! Én értem a lelkesedésed!

    VálaszTörlés
  5. A hímzés nagyon szép, de bekeretezve csodálatosan mutat a kép.
    Anyu

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek a keresztszemeseid. :) Nekem is kallódik pár darab keret nélkül. Kellene egy ilyen főnökasszony... ;)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű szép munka!
    Mind a hímzés,mind a keretezés!
    Gratulálok mindkettőtöknek!

    VálaszTörlés
  8. Beleszerettem a gésás képbe!
    Elkérhetném a mintát, ami alapján csináltad? Nagyon megköszönném :)
    Még csak most tévedtem a blogodra, de nagyon tetszenek a munkáid. Gratulálok hozzájuk :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!