... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. április 20.

Amatőrnek hívjuk ...

... azt a személyt, aki "csak fűzzünk gyorsan valamit" módra nekiugrik a dolgoknak, majd menet közben jön rá, hogy:
* az egyik színe fogyóban és lehet izgulni, kitart-e a minta végéig
* a medál lezárása előtt két egy lépéssel jut eszébe, hogy fogalma sincs, milyen legyen a függeszték, s mivel a medál szinte kész, a lehetőségek korlátozottak, s amit a minta enged, az nem tetszik neki. Tehát próbálkozik, de az már nem az igazi.
* a fülbevaló egyik felére rápattintja a csomófogót, majd a másik félnél, mikor eljut ugyanehhez a ponthoz, konstatálja, hogy ugyanolyan csomófogója nincs még egy, csak másik típusú, ami nem jó, mert akkor nem egyforma.

Hááát, ebben a leírásban magamra ismerek :(
Csak én lennék ennyire türelmetlen és hebehurgya, s mindenki más pontos tervezések után ül le egy-egy ékszer elkészítéséhez?

7 megjegyzés:

  1. Csatlakozom Orsihoz.

    Nem egy művem végezte olló általi halállal rövid pályafutását a felsorolt problémák egyike-másika miatt :DDD

    VálaszTörlés
  2. Én is jártam már hasonló cipőben. A felsoroláshoz hozzáteszem, mikor teljesen kész a nagy mű, akkor veszem észre, hogy van benne egy kis hiba., kilóg a damil, másik fajta gyöngyöt fűztem bele, rossz a sorrend stb.

    VálaszTörlés
  3. Én is csatlakoznék. Szinte az összes művem hirtelen felindulásból elkövetett alkotás, amikor is annyira meg akarom csinálni, hogy nem várom meg, amíg szépen mindent összevásárolok hozzá, hanem megnézem kb mi van itthon és cselekszem. Aztán persze kreatívan megoldom a hiányossági problémákat:))))

    VálaszTörlés
  4. ....hogy ez mennyire igaz.... én is magara ismerek... de ebből tanul az ember, és így lesz igazán kreatív...:) Úgyhogy én felvállalom!!!!:))Amatőr vagyok! Szeretném én is megosztani ezt ha megengeded!

    VálaszTörlés
  5. Hát... én is amatőr vagyok:-))) Ráadásul ez már a gyöngyök vásárlásakor megnyilvánul nálam. Rögtön, meggondolatlanul, "mert olyan szép" begyűjtöm őket... aztán hónapokat, netán egy évet is csücsülnek a dobozkámban.

    VálaszTörlés
  6. Hasonló bakikról én is tudnék mesélni!:-))
    A legbosszantóbb számomra, amikor az utolsó lépéseknél veszem észre, hogy hiba van az első vagy a második körben. Krittihez hasonlóan nálam is lapul jó néhány gyöngy, szerelék, amit azért vettem, "mert olyan szép".:-))

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!