... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. április 24.

Gazsó medál

Már régóta irigykedve nézegetem Hermann Ildi és Sziver Kriszta színösszeállításait, így gondoltam egy merészet én is és íme a végeredmény:
Minta: Vezsuzsi
Ajándékba készült, volt nagy izgulás, hogy mennyire fog tetszeni, de mihelyt megláttam azt a csillogást barátnőm szemében, már tudtam, hogy minden rendben van :) Andi, így is, itt is boldog születésnapot kívánok!

8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett! Nagyon tetszik ez a különleges színkombináció is!

    VálaszTörlés
  2. Nem kellett volna annyit gondolkodni ezen a színösszeállításon!!
    Csodaszép lett!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Kedvenc színpár!!! Csodajó lett.

    VálaszTörlés
  4. Csak bátran a színekkel, enged el magad abból baj nem lehet! :))))
    Nagyon szép lett!!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon-nagyon tetszik!Csodás színekben pompázik:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!