... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. április 27.

Hááát ... nem tudom

Az elmúlt héten bőven volt időm az alkotásra és bele is vetettem magam rendesen, de ... nem minden sikerült úgy, ahogy szerettem volna.
Elsőként befejeztem az Okno medálom ...
Minta: Mu
 ... de nem tetszik. Azt hiszem, a színekkel van igazán gondom, unalmas lett. Olló lesz belőle :(

Aztán nekiugrottam egy másik, régóta halogatott mintának - Carmel gyűrű ...
Minta: Biloba 
Egyszer már készítettem ilyet, akkor smoked topaz volt a navette benne és barnák voltak a delicák és a kásák. Imádtam, de nem szerettem volna ugyanolyat, így készült ez a változat. Csodálatos, de ... nem én vagyok :( Ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy ez az egyetlen kép készült róla. A fényképezés után döbbentem rá, hogy valahol leejthettem a kertben, mert nem találtam sehol. A párommal ketten kerestük hosszú percekig, de nincs meg :( Nem voltunk egymásnak valók :)

Végül pedig két fülbevaló, ami nem is igazán gyöngyfűző alkotás, de imádom őket.
Ezeket a gyöngyöket barátnőmtől kaptam névnapomra:

Ezek pedig a tavaly nyári nyaralás emlékei, Provence-ból hoztam magammal, azóta vártak a sorukra:

5 megjegyzés:

  1. Csodás gyöngyök. Megyek hozzátok a kertbe keresgélni...de nem is, inkább Olivért küldöm, Ő mindent megtalál. :)

    VálaszTörlés
  2. Mi bajod azzal az Okno-val??? Klassz kis vidám darab. Még nekem is tetszik, pedig nem igazán szeretem a pirosat. A gyűrűs kincskeresésbe pedig én is szívesen beszállok:-)))

    VálaszTörlés
  3. Kezdjük az elején: a piros-fehérrel kapcsolatban véleményem szerint igazad van. Picit unalmas és nem tartom kegyeletsértésnek az ollót. A gyűrűvel kapcsolatban viszont vitába szállnék: bár igaz, hogy nem a te színeid, de az alkotás gyönyörű. Remélem valaki megtalálja! (Andi, küldd Olivért, lécci!). A két fülbevaló pedig káprázatos!!!

    VálaszTörlés
  4. Egyáltalán nem gondolom unalmasnak ezt az Okno medált!
    A piros-fehér színpárosítás szerintem nem az a kimondottan unalmas színvilág!
    Nekem tetszik!

    Az egyszer volt,hol nem van Carmel gyűrű fantasztikusan elegáns!
    Gyönyörű az a kő benne,és nagyon szép munka!
    Én mindenképpen megkeresném!

    Fülbevalók szépségesek!
    A zölddel különösen szimpatizálok! :)

    VálaszTörlés
  5. A gyűrű keresésében az ikrek is szívesen segítenek. :)))
    Én múltkor ugyanígy jártam egy fekete gyűrűvel, egyszerűen eltűnt. Megfűztem újra, és egy nap után az is eltűnt. :((( Azóta sem találom.

    Nekem is nagyon tetszenek a fülbevalók!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!