... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. április 3.

Tavirózsa medál - elkészült a lánc

Talán meg emlékeztek, Dalma nyerte meg a játékomon a Tavirózsa ékszert, s ő nyakláncként szerette volna látni. Végre elkészültem, elküldtem, volt nagyon öröm (és persze megkönnyebbülés a részemről, hogy tényleg tetszik neki). Ma pedig kaptam róla képet
Minta: Orsina

Ugyanis a nagy rohanásban a reggeli képek, amiket én készítettem, háát ... nem sikerültek túl jól, de Dalma volt olyan kedves és készített képet nekem is.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett a végeredmény!

    VálaszTörlés
  2. hűűűűűű :) ez nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  3. Káprázatosan szép lett!
    Minden elismerésem!

    VálaszTörlés
  4. Igazán szerencsés ez a Dalma! Gratulálok a végeredményhez, és sok szép pillanatot a viselőjének! Csak gyűjtögetheti a bókokat...

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!