... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. május 22.

Blogszülinapi játék

Úgy döntöttem, játékot hirdetek. Egyrészt mert ez is örömet okoz. Másrészt pedig egy éve, hogy a blogomat elindítottam (na jó, pontosan áprilisban volt egy éves a blogom :)). Ez alatt az év alatt nagyon sok minden történt velem, volt részem sok kacagásban, s némi könnyhullatásban is, fordulatokban gazdag időszak volt ez.
Mivel én amúgy is a számok embere vagyok, nézzük a számvetést:
83 követő (ezúton is köszönöm mindenkinek, aki megtisztelt bizalmával, de azoknak is, akik követés nélkül bekukkantanak néhanap hozzám)
9368 kattintás a blogomra
168 blog bejegyzés
605 komment
De ami a számoknál sokkal fontosabb, az a nem kevés barátság és segítő szándék, amit a blogon keresztül szereztem.

Ami a játékot illeti, csak annyit kell tenned, hogy hagysz egy kommentet ennél a bejegyzésemnél. Írhat bárki, akár van blogja, akár nincs (ebben az esetben azért kérnék egy e-mail címet). Ha van blogod és kiteszed a játékom, akkor annak nagyon fogok örülni, de nem feltétel.
A játékra június 5-én éjfélig lehet jelentkezni, sorsolni június 6-án fogok.

Már csak egy dolog van hátra, amit nyerni lehet :)) Remélem, a Ti tetszésetek is elnyeri.
(az első lencse befoglalásom)

50 megjegyzés:

  1. Kedves Ildi!Szívből gratulálok a blogszülinaphoz és természetesen a gyönyörű ékszereidhez, melyeket az elmúlt egy évben megcsodálhattam.
    Boldogan pályázom erre a szépséges lencsére!
    Felhívás megy a blogomba:-)))

    VálaszTörlés
  2. Én is jelentkezem! :-) Gratulálok ehhez a nagyszerű évfordulóhoz, sok-sok szépséges alkotást kívánok még!!! Ez az első lencse befoglalásod? Hát le a kalappal!

    VálaszTörlés
  3. Mert kék, mert mutatós, mert ilyet én még nem (de már tervben van), mert veled örülök!
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  4. Boldog blogszületésnapot! Csodaszép a lencse, méltó az alkalomhoz :) Jövök játszani!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Ildi!
    Nagyon sok szeretettel gratulálok a blogod 1. születésnapjához. Remélem még sok-sok évig megosztod velünk csodás alkotásaidat.
    Örömmel részt veszek a játékon. A nyeremény igazán mesés!

    VálaszTörlés
  6. Lassan én is közelítek az éves fordulómhoz. Hogy el tud szaladni egy év. Gratulálok a sok-sok számhoz és a csodás alkotásokhoz!

    Csodálatos lett a lencséd, és ráadásul még kék is... Hát ezt nem lehet kihagyni nekem, aki (bár már azért más színt is szívesen használok) kékmániás :)

    ui.: ha én készítettem volna, nem biztos, hogy meg tudnék válni tőle :O :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok, és ezúton is gratulálok ahhoz a sok szépséghez, amit ez alatt az idő alatt készítettél, és megmutattál nekünk!

    VálaszTörlés
  8. Szia Ildi! Csodás lehetőség a játékra, örömmel köszöntelek én is ebből az alkalomból. Játszani mindig jó, én is készülök, készülődök egy meghirdetésére. Kitűztem egy célt, azt megvárom!
    De Nálad mindig öröm játszani!!!

    VálaszTörlés
  9. Csodás színek, nekem bizony nagyon tetszik! Meg is hirdetlek gyorsan...

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok a számokhoz,a blogodhoz:)Szeretek nálad nézelődni,és szívesen elnyerném ezt a szép lencsét!Szívesen megtapogatnám:)

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok én is a blogszülinaphoz, de még inkább a sok szépséghez amit megalkottál!! :-)
    Köszönöm a lehetőséget a játékra!!

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok a szülinaphoz!!!
    Még sok alkotásban teli blogévet kívánok :D

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok a szülinaphoz! Jelentkezem a játékra!

    VálaszTörlés
  14. Még sokszor ennyit kívánok:):)

    Jövök játszani is:)

    VálaszTörlés
  15. Legelőször is Boldog BlogSzülinapot kívánok!
    Már régóta szemezgetek az ilyen lencsékkel,mert nálunk a városban még ilyet nem kapni..de egyszer hátha:-)Köszönöm hogy játszhatok!

    VálaszTörlés
  16. Boldog blog-szülinapot! Nagyon szép a nyeremény lencse, elfogadnám!:)

    VálaszTörlés
  17. Még nagyon sok hosszú évet kívánok a gyöngyök világában, jelentkezem én is.

    VálaszTörlés
  18. Boldog Blog-szülinapot kívánok!
    Nagyon szépet készítettél. Bár én inkább csomózásban utazom, de gyönggyel is szoktam kombinálni. A lencsebefoglalás megtanulása nálam is tervben van.

    VálaszTörlés
  19. Boldog blogszülinapot ! Jövök én is szerencsét próbálni! További sok szép alkotást kívánok neked!

    VálaszTörlés
  20. Én is szeretnék játszani. Nagyon szép lett az első lencséd, ezzel még nem próbálkoztam. Gratulálok.

    VálaszTörlés
  21. Kedves Ildikó!
    Én is gratulálok a "szülinaphoz" !
    Ha már számokról beszélünk, én vagyok a 21.nyerni vágyó! Nekem a 21 szerencse számom és imádom a kék
    színeket!A remény hal meg utoljára, várom a sorsolás napját! Még sok ilyen szemet gyönyörködtető alkotást kívánok Neked és magunknak!Fábiánné Gabi

    VálaszTörlés
  22. Gratulálok az évfordulóhoz! Nagyon szép az ajándék, szeretném megnyerni!
    Jutka

    VálaszTörlés
  23. Gyönyörűséges! Szeretnék játszani érte!
    Gratulálok az évfordulóhoz,és további sikeres alkotómunkát kívánok!

    VálaszTörlés
  24. Ki nem hagynám a játékodat! Nagyon boldog blogszülinapot! Kiraktalak én is, és köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  25. Szió!
    Grati az évfordulóhoz.
    És a szép medálhoz, én még csak nagyon kezdőn próbálkozom a peyote technikával, de nem adom fel egyszer én is készítek egy ilyen medált, vagy nyerek :)))

    VálaszTörlés
  26. Gratulálok a szép számokhoz!
    Gyönyörű a lencséd is, mint általában a munkáid. Szeretnék játszani érte.

    VálaszTörlés
  27. Kedves Ildi!
    Jövök én is játszani.
    Szépséges ez a lencse, ráadásul a kedvenc színeimben készült.
    Meghirdetlek a blgoomban is!
    Kaszilva (http://kaszilva.blogspot.com)

    VálaszTörlés
  28. Kedves Ildikó! Gratulálok a számokhoz és a blogszülinaphoz, nem hiába, mert csodás dolgokat készítesz! :-) Szívesen látogatom az oldaladat én is! Kívánok még sok ihletet és szépséges ékszereket az elkövetkezendő évekre! (a csodás nyeremény képét pedig természetesen kitettem a blogomba) Szeretettel: Veronika

    VálaszTörlés
  29. Gratulálok a blogszülinaphoz, csak így tovább!!! Ezt a szépséget meg nagyon jó lenne megnyerni....

    VálaszTörlés
  30. Szia!

    Gratulálok a blogszülinaphoz! Szeretek játszani, főleg ha ilyen gyönyörűség a nyeremény!

    Ágnes

    VálaszTörlés
  31. Kedves Ildi!
    Nagyon boldog blogszülinapot kívánok! Remélem még jó hosszú ideig jöhetek hozzád nézelődni! :-)))

    VálaszTörlés
  32. Kedves Ildi!
    Nagyon sok boldog blogszülinapot kívánok , szívesen nézelődöm nálad én is!
    További örömteljes alkotást Neked!

    VálaszTörlés
  33. Boldog egy éves évfordulót kívánok!
    Nagyon szép, szívesen megnyerném.Anita
    (helmakukactorzsasztal.hu)

    VálaszTörlés
  34. Szia Ildi!
    Nagyon boldog blogszülinapot kívánok.
    További termékeny alkotást,kellemes időtöltést.

    VálaszTörlés
  35. Boldog blogszülinapot! ...és szeretnék játszani is...

    VálaszTörlés
  36. Gratulálok a blogszülinaphoz!
    További sok szép alkotást kívánok!

    VálaszTörlés
  37. Boldog blogszülinapot kívánok!
    Gyönyörű alkotások vannak a blogon! És a nyeremény is csodálatos. Imádom a kéket!! Remélem szerencsém lesz!!

    VálaszTörlés
  38. Gratulálok a BlogSzülinaphoz, és a gyönyörű munkáidhoz! Szeretnék én is játszani!

    VálaszTörlés
  39. Kedves Ildikó! Gyönyörűek a munkáid! Szeretnék én is játszani! Köszönöm a lehetőséget! Boldog BlogSzülinapot Kívánok! :)))

    VálaszTörlés
  40. Gratula! Nagyon ügyes vagy! Szép ez az első darab! Köszi a lehetőséget! Kitettelek az oldalsávba! :))

    VálaszTörlés
  41. Ez valami gyönyörű, naná, hogy jövök játszani! :)

    VálaszTörlés
  42. Gratulálok a blogszülinaphoz, és az ékszereidhez is! Játszani is szeretnék. Köszönöm. xeniajulia@freemail.hu

    VálaszTörlés
  43. Gratulálok a blogszülinaphoz és nagyon tetszenek a gyönyörű ékszereid.
    Èn is pályázom erre a szépséges lencsére! :)

    VálaszTörlés
  44. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    Köszi! Anna

    VálaszTörlés
  45. Boldog blog szülinapot kívánok! csodaszép ez a medál, egyből megakadt rajta a szemem! Remélem, tulajdonosa lehetek! Még sok-sok boldog blogolós évet!

    VálaszTörlés
  46. Gratulálok a blogodhoz és a munkáidhoz is!

    VálaszTörlés
  47. Gratulálok a blogszülinaphoz és az egy év alatt elkészült fantasztikus munkákhoz!

    VálaszTörlés
  48. Kedves Ildi!

    Először is gratulálok a blogszülinaphoz, no meg a számokhoz is! Nagyon tetszik a lencsefoglalásod, ami azt illeti, én még irigy lennék kicsit! (Hacsak, nincs több lencséd a tarsolyban.):)
    Szeretnék játszani, és köszönöm a lehetőséget!
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!