... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. május 26.

Bogyók

Már régóta listásak voltak a Granité bogyók, most nekiültem. Elővettem pasztell gyöngyeim és ez született belőle:
Hááát, még nem döntöttem el, hogy melyiket gondoljam róluk:
* húúúú, mennyire szép pasztell bogyók!
* húúúú, mennyire nem mutatnak ezek a színek így együtt!

Aztán elővettem egy másik, szintén régóta listás bogyót: 

Ezzel elégedett vagyok. Nagyon jó volt fűzni, mindenkinek ajánlom!
S így lett kész ékszer a Galaxy bogyómból: végre egy lánc, amiről azt gondolom, igen, ez én vagyok!
Ez sem nyomja már a félkész ékszer dobozt :)

6 megjegyzés:

  1. Szerintem jók a színek együtt. Az eperkés szett meg lenyűgöző!

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszenek a Granité bogyók is, szerintem tökéletesek ezek a színek együtt!
    A Galaxy - Melone párosítás így láncban pedig valami isteni! Háttérnek pedig nagyon találó az eperlevél:-))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tökéletes szettet hoztál össze!! Gyöny9rű!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem teljesen jók a Gratiné bogyók színei. A Galaxy-Melone verziótól meg egyenesen el vagyok ájulva! Akkora ötlet, hogy lehet le is nyúlom. Én is csak rakosgatom ide-oda a Galaxymat, de ezzel nekem is nagyon tetszik! Köszi az ötletet!

    VálaszTörlés
  5. húúúú, mennyire szép pasztell bogyók! :D Nekem nagyon bejön a pasztell színkombód!

    VálaszTörlés
  6. Ismét: Húúúú, mennyire szép pasztell bogyók!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!