... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. május 10.

Török horgolt karkötő

Teljesen belemerültem a horgolásba, így most megmutatom a török horgolt karkötőmet is. Ezt hétvégén tanultam, tegnap este fejeztem be. Elsősorban a színeiért vagyok oda :)


Igen, a szakavatott szemlélők jól látják, hogy bőven van még mit gyakorolnom a technikán (aki nem annyira szakavatott, annak elárulom, hogy pl. sokkal feszesebben kellene horgolnom, hogy a cérna ne látszódjon ennyire a csisziknél), meg fogom fűzni még egyszer. Meg persze ott van még a gyöngykupak rejtélye is ... :)
De most azért elégedett vagyok magammal, csakazértis (!) megtanultam.

9 megjegyzés:

  1. Szerintem tök jó lett, a színei meg egyenesen csúcsszuperek :-)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy örülsz! Nekem az első karkötő nem volt sikerélmény, laza nagyon, és azóta vár arra, hogy szétbontsam. Majd egyszer talán újra megcsinálom.

    VálaszTörlés
  3. Már bennem is érik a gondolat hogy jó lenne ilyen szép horgolt alapot adni a medáloknak mert ezek mégis csak szebbek.
    Elsőre szerintem teljesen jó és a második már biztos számodra is tökéletes lesz!!!!

    VálaszTörlés
  4. Nekem mint nem szakavatott szemlélőnek nagyon tetszik! :)
    Egyébként is,minden kezdet nehéz!
    Gratula!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Ildikó!
    Ha az megnyugtat én "utolsóra" szeretnék ilyet készíteni!
    Nagyon szép,nyári színei vannak! :-)
    További sok sikert és megelégedettséget a munkáidhoz!
    Gabi

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ugyes vagy, lehet kuldj nekem mintat, szeretnem csinalni ...koszi , szia Marika

    VálaszTörlés
  7. Tetszik a karid, nagyon jók a színek!:))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép, olyan vidám, nyárias! Akár most kezdted, akár nem (mert én ugyan nem látok benne hibát) gyönyörű!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!