... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. június 6.

100.

Latinkával végül meglett a 100. olvasóm is ( mennyire elérhetetlennek tűnt!), köszönöm!
Jelentem, a játék ötlete már megvan, most már "csak" a nyereményt kell megalkotnom. Ezen még töröm kicsit a fejem. A júniusunk igen sűrűre sikeredett, de igyekszem hamarosan meghirdetni ezt a játékot is.

El sem tudom mondani, mennyire hálás vagyok Nektek. Jó érzés tudni, hogy van(nak) a képernyő túloldalán is valaki(k).

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok, szép kerek szám! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szívből gratulálok Neked ehhez a szép kerek számhoz, és további sok százat kívánok még hozzá!!!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Mert megérdemled!

    VálaszTörlés
  4. Gratula Ildikó!
    Örülök,hogy én is köztük vagyok!További sok sok olvasót,követőt!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok én is és további sok 100-at kívánok még, s gyönyörű alkotásokat.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!