... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. június 1.

Róma

A héten Rómában vagyunk a párommal. Már februárban megvettük a repülőjegyet és lefoglaltuk a szállást, visszamondani nem lehetett, így bevállaltuk és jöttünk :))

Róma érdekes város, igazi mediterrán hangulattal. Amit ma láttunk (többek között :))
Szent Péter bazilika (sajnos csak kívülről, mert éppen a pápai audencia kellős közepén érkeztünk, így a bazilikát nem tudtuk megnézni, de láthattuk és hallhattuk a pápát)



A Trevi kút, amibe én beleszerettem :). Ki gondolta volna, hogy élőben ilyen hatalmas?

4 megjegyzés:

  1. Csudaklassz lehet. Kár, hogy a képek nem jelennek meg. Majd holnap megint megkuksizom. :)

    VálaszTörlés
  2. Róma számomra egy csoda! Szerencsésnek mondhatom magam, már kétszer is láthattam, érezhettem gyönyörűségét és hangulatát! Örülök, hogy Te is részese lehetsz, bízom benne, hogy csodával töltekezve értek haza!

    VálaszTörlés
  3. Rómát látni kell!!! Örök szerelem marad a részemről. Annyira gyönyörű és olyan tömény, hogy oda nagyon sokszor vissza kell mennem. Érezzétek jól Magatokat!

    VálaszTörlés
  4. Aztamindenit!!! Asszem, most nagyon irigyellek Benneteket! Imádom Rómát! Szerencsésnek mondhatom magam, hisz anno jó sok időt töltöttem ott... de bármikor szívesen visszatérek :) Fantasztikus város, s szerintem nem vagyok elfogult, ha azt mondom, felülmúlhatatlan! Kívánom, hogy Nektek is örök élmény legyen ez a kiruccanás!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!