... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. június 6.

Sorsoltam

Kereken ötvenen jelentkeztetek a játékomra, mindenkinek köszönöm, számomra ez egy óriási szám. Nagy öröm volt Veletek játszani!

Mivel kedves barátosném leszólta a random.org-ot, ezúttal kézi a sorsolás. Íme, mindenki kapott egy kis cetlit:
 Bekerült minden cetli a kalapba:
 Párom csukott szemmel húzott:

És a nyertes:

Kedves Veronika, kérlek, mail-ben küldd el a címed, ahova a nyereményt küldhetem :)

11 megjegyzés:

  1. Irigykedve, de gratulálok a nyertesnek!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a játékot, s gratulálok a nyertesnek:-)))

    VálaszTörlés
  3. Én örömmel, hiszen Veronika annyi játékot hirdet, hogy csak győzünk figyelni! Igazán jó helyre került ez a csodás medál! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a szerencsésnek,és köszönöm a játéklehetőséget!

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Igen, igen, igen!!! Így kerek a világ. Veronika gratulálok!

    És igen ez az igazi sorsolás. :)

    VálaszTörlés
  7. Gratula a szerencsés nyertesnek!

    VálaszTörlés
  8. Húúha, ezt el sem hiszem!!! Nagyon-nagyon köszönöm Ildikó! :-) Nagyon örülök neki! :-) Megy a mail!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a játékot, gratulálok Veronikának!

    VálaszTörlés
  10. Még meg sem köszöntem a játékot:(Köszönöm,hogy játszhattam veled és gratulálok Veronikának!

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok Cseresznyevirágnak!!
    Köszönöm a játékot:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!