... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. július 23.

Apró, zöld, bedugós - 2. változat

A minta szerint, eredetileg 3 mm-s swarival kellett volna fűzni, de nem ment bele a füli alap. Így megfűztem 4 mm-s swarival, ezt mutattam meg a korábbi bejegyzésemben.
De csak nem hagyott nyugodni a dolog, így beszereztem a kisebb füli alapot és nekiláttam ismét. Ilyen lett:
Minta: Piky73

Ha az előzőre azt mondtam, apró, nem tudom, erre mit kellene mondani :) Incuri-pincuri, de éppen ezért annyira szerethető. Finom, nőies darab.
S hogy Ti is lássátok a különbséget, mellétettem az első változatot:

Niki, köszönöm a mintát!

2 megjegyzés:

  1. Aztamindenit! Nem is gondoltam volna, hogy ilyen jelentős a különbség a méretük között! Viszont mindkét zöld nagyon csodás :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!