... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2011. július 24.

Flora

Amikor megláttam Bandreánál ezt a barna - rózsaszín színösszeállítást, tudtam, hogy ilyen nekem is kell. 
Minta: Perle4U
Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem a láncrész megalkotása sokkal nehezebben megy, mint maga a medál megfűzése. Pedig a lánc épp olyan fontos része az ékszernek, mint a medál. Így most rászántam az időt és nem bántam meg. A bogyók ötletét Ergának köszönöm.

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű munka,szép színek,és ötletes lánc megoldás!Egyszóval fantasztikusan szép!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg fantasztikus és én most megláttam nálad és nekem is kell ilyen gyönyörűség(na így könnyű a láncrészét(láncreakció) megalkotni:-)))
    Egyébként teljesen egyetértek veled én is szenvedek gyakran evvel a problémával.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nézz be hozzám, mert szeretnék átadni egy díjat!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszetős nyakláncot alkottál és szuper jó lánc rész!!!

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is nagyon szép lett a lánc. A láncrészes dologgal egyetértek, nekem jó pár medál sorakozik dobozban.:-))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett!!! A medál az egyik kedvencem, a láncrész meg szuper!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!